Kvalitetstid med Frugan

Åh, jag blev så otroligt glad igår kväll...skulle kolla mitt konto (via nätet) för
att kolla hur mycket minus jag låg och fick nästan en hjärtattack när jag hade
2688 kr :O haha...asså plus....för dom som inte fattar....det betyder asså att jag
fick in studiebidraget för Februari månad....fattar ingenting men jag är ändå
överlycklig....ringde Frugan för att boka in lite kvalitetstid inklusive shopping
idag...

Imorse vid 10-tiden åkte jag iväg till plugget för att ha en timmes lektion...vet
ni va fick göra? Sitta vid datan och göra saker vi redan kunde...så tråkigt och
så onödigt....men men...efteråt tog jag tunnelbanan till centralen och sen pendeln
till huddinge....mötte upp Frugan utanför castello för att ta en fika...satt och snackade
skit och bara hade trevligt....skönt som fan att få lite kvalitetstid me henne....annars
är ju alltid våra pojkar me....efter fikastunden gick vi runt i massa affärer och båda
shoppade lite...jag köpte en jätte fin och jätte stor väska för 149 kr (= Frugan köpte
en likadan.....sen köpte jag ett par jätte fina och jätte sköna boots för 250 kr....
det va halva reapriset....så köpte jag ett halsband och en mascara....har även beställt
en jätte fin tunika som kommer om 8-10 dagar...Sen kommer patrik och tintin också så
då fikade vi igen...haha...sen kom putte också....

Nu har jag och pojken precis tagit ett varmt bad och smörjt in oss...jätte skönt......
Kollar på "arga snickarn" nu....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0