LångLedigt

God kväll!

Skönt me heldag i skolan idag.....det va tråkigt emellan åt men bättre det än att bara
va hemma och tänka massa....

I Förmiddags satt vi och lyssnade när vår lärare bara malde på....alla höll på och somna...
Ibland snackar hon så mycket att man tills sist inte fattar va hon snackar om....haha....
Vid lunchen gick jag och Simone till Donken och käkade sallad och snacka lite.....börjar
gilla henne grymt mycket.....hehe.....I eftermiddags höll vår lärare på att elda upp klass-
rummet....hon skulle sätta på overheadern och då började den ryka massa och sen slog
det upp en liten låga....haha.....jäkla toktant, det där.....I eftermiddags startade vi även upp vårt
forskningsprojekt.....nästa fredag är det deadline.....jag ska forska om fosterbarn....jag vet hur
det är eftersom att jag har varit det själv och så ska jag ta reda på hur det va förr i tiden, idag
och hur jag tror att det kommer va i framtiden.....ska bli jätte spännande....det är det första egna
arbetet sen vi började i Januari....så det känns toppen...

Nu är jag även långledig i 4 dagar (= ska faktiskt bli skönt....imorrn ska jag upp till maria och
hälsa på och förhoppningsvis ska Patrik hålla me i hallen.....vill ha klart den nu....

Det va nån anonym person som ville att jag skulle lägga upp lite bilder så här kommer lite
bilder (=


 Älsklingen står och spacklar i hallen (=

 3:e världskriget? haha

 Bild på mig från imorse innan skolan

 Bild från i Måndags innan skolan

 Me again

 Jag och pojken va på City Gross idag och köpte mat för över 2300 kr :P hehe

Nu ska jag ta ett bad med älsklingen och sen kolla på film (=

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0