Linser och mascarakladd

Usch, imorse tog det verkligen emot att gå upp...va helt död....och saken blev
inte bättre av att Patrik låg kvar i sängen och sov som en stock....haha....och
så kom självklart mensen imorse också....rent ut sagt så hade jag en jävla
bajsmorgon...

Skolan va seg idag....fast vi hade bara 3 timmes lektion så det va ju skönt....
gjorde inte så mycket.....

Efter att jag kom hem åkte jag och älsklingen till Maxi och köpte en snöskyffel
och massa annat...köpte även ett par leggings för mina gamla va det tusen hål
i så dom kastade jag i förrgår....

Åkte hem och packade upp allt och sen åkte vi till City gross för att byta en lampa
och sen åkte vi till skärholmen.....gick först runt där ett bra tag och sen tog vi en fika
innan jag skulle till optikern halv 5....

Hos optikern gick allt hur bra som helst....jag va tydligen en riktig naturbegåvning....
haha...fick prova att sätta in och ta ut linserna och in gick lätt men att ta ut dom va liiite
krångligt...men det gick....bleb endel mascarakladd men det hade jag räknat me....
hon sa det att hon har aldrig varit me om nån som hade så lätt
för att sätta in linserna vid första försöket....självklart blev man lite stolt.....

Nu sitter jag hemma me linserna i och det känns så jävla bra....men jag ska snart ta
ut dom så att både ögonen och huvudet får vila lite...allt bara snurrar...haha...ska tillbaka
på onsdag för kontroll....

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0