Måste ta en dag i taget

Det är inte min mening att låta självisk.....Det är inte min mening att tvinga
honom till nåt och tro mig, jag vill hellre att han ska vilja det lika mycket som
jag men ni måste förstå att jag blir så frustrerad när våra vänner börjar skaffa
barn och börjar bilda familj.....

Är jag så hemsk? Är jag så hemska bara för att jag längtar efter barn? Bara
för att allt det här tar kol på mig? Bara för att jag inte orkar hålla uppe min
"lyckliga" fasad?

Jag kan inte tvinga Patrik till något....även om jag mår skit så kan han inte
göra något....Han gör som han vill och jag accepterar det....jag förstår honom
fullständigt, det gör jag verkligen.....men varför sa han en sak och sen ångrar
sig 5 dagar senare? Har jag ingen rätt att bli ledsen,arg och besviken då?

Börjar inse att jag helt enkelt får vänta me barn tills han vill....det är va ett svårt
beslut men jag har inget annat val.....jag försöker verkligen att må bra och stundtals
kan jag känna mig lycklig men sen tar verkligheten över och så mår jag skit igen...

Försöker att lägga all min tid på skolan men det hindrar mig inte från att tänka och
från att känna....

Måste ta en dag i taget för att hålla mig ovanför ytan

Kommentarer
Postat av: vessli

Det är inte alls fel att länkta efter barn och vilja ha det så fort du kan!



Synd att pojken din inte är på samma nivå :(



Hoppas du mår bättre snart och att det ordnar sig för dig!

2009-03-09 @ 21:02:15
URL: http://vessli.blogg.se/
Postat av: Anonym

nu låter det helt rätt.. :) förstår dig.. att d e jobbigt.. o jobbigast för att han inte vill kanske... spec när han tar tillbaka det han säger o VET hur känsligt d e...

Hoppas det löser sig för dig... gillar din blogg... skulle va kul me lite bilder o så också :D

2009-03-10 @ 16:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0