När Kommer Våren På Riktigt?

God Eftermiddag!

Hade en liten sovmorgon imorse....fick sova ut ända till kl 8.....kl 10 va jag
i skolan....halva klassen va i datasalen för att korrigera lite fel i vår förskole-
broschyr....det gick bra....slutade kl 11 och då stannade vi kvar och fixade
vi me vår "förskola"...målade massa och planerade lite saker.....strax efter
kl 13 åkte jag och carro till skärholmen...jag hade tid hos optikern kl 14 så
hon va snäll och höll mig sällskap ett tag....det gick toppen hos optikern...
mina ögon hade blivit mycket bättre så förmodligen är det dom nya linserna
jag kommer ha hädanefter....fick även en ny höger-lins med starkare styrka....
nu behöver jag inte tillbaka dit på ett bra tag...om ungefär en månad ska jag ringa
dit och få recept på linser så ska jag beställa från lensway....

Fick tillbaka provet som jag gjorde i Fredags och jag fick G.....så skönt.....ringde även
förskolan Ragvald angående fältstudieplats så jag ska dit på Måndag kl 8.....är ju ledig
då...vi ska komma överens om tider och så tillsammans..men det känns skönt så att jag
får den skiten gjord och får ett slutbetyg på den kursen....Är ledig imorrn och fram tills
på Tisdag förutom på ondsag, då är det heldag i skolan...men det känns skönt me lite
långledighet...

Älsklingen är inne i stan för att träffa nån gubbe som eventuellt ska köpa lite sedlar av Patrik...
om han har riktig tur och får 10 kr/sedeln så får han ca 5000 kr...och det är pengar som vi
verkligen behöver nu....haha...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0