Praktik Och Skola

God Kväll!

Idag har det varit en relativt lång dag....först praktik mellan 07.30 till 12.00 och
sen hade jag skola mellan 13.00-14.00....haha....men jag va pigg hela dagen
förutom när vi va ute me ungarna....då stod jag och gäspade hela tiden....men
lite lekte jag me barnen....sparkade fotboll, leket i sandlådan och läste för dom...

Den här veckan blir det inte mer praktik....vår lärare ändrade om vårt schema och
lade till 2 timmars lektion på torsdag som skulle ha varit vår "lediga" dag....haha...
men men....

Imorrn blir hallen HELT klar.....pojekn har målat hela hallen en gång idag och jag
säger bara vilken skillnad....nu håller han på och målar igen så imorrn medan jag
är i skolan ska han sätta upp hatthyllan och spegeln och så får jag se det imorrn när
jag kommer hem....ska bli jätte spännande....före och efterbild kommer även imorrn....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0