Slapp vecka i skolan

Haha, kommer knappt va nåt i skolan den här veckan....schemat ser fullspäckat
ut men skenet bedrar....haha...här kommer mitt schema för den här veckan (=

Måndag (idag) 2 timmars lektion mellan 10-12
Tisdag 3,5 timmars lektion mellan 08.30-12.00
Onsdag 1 timmes lektion mellan 10-11
Torsdag 4 timmars lektion mellan 10-14 (plus en timmes rast)
Fredag 3,5 timmars lektion mellan 08.30-12.00

Asskönt ju (=

Idag hade vi bara genomgång av studieuppgift 1:3 som ska in på Fredag och så har
vi en studieuppgift som ska in imorrn bitti som jag hade tänkt att börja me så fort jag har
bloggat klart....

Vid 17-tiden får jag och pojken besök..Frugan och Tintin kommer över me fika....jag sa till
dom att dom fick köpa fikabröd för jag och Patrik är typ helt pank :( haha

Nä,dags att börja me studieuppgiften då (=

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0