Söndag....Igen

God Morgon!

Vilket härligt grått väder det är ute idag.....or not.....vill ju att solen ska titta
fram.....vill känna att våren är på G på riktigt.....men man ska ju va glad så
länge det inte snöar :S

Igår va jag och pojken på Woody en bra stund och letade efter fina tapeter
och jag hittade en som jag fastnade för helt, patrik tyckte inte om den så
jätte mycket men han avskydde den inte heller....problemet där va att den
kostade 655 kr/rulle.....så för oss skulle det gå på ca 2000 spänn....men vi
köpte ett färgprov iaf på en färg som vi ska ha i hallen....färgen heter "Torv"...
den är mörkbeige typ...hehe....sen åkte vi till Silvan och där hittade vi tapeter
och färg till sovrummet....tapeterna är lite asieninspirerat och kommer passa
jätte bra i sovrummet och dessutom va dom billiga....vi behöver ca 3 rullar och
det kommer gå på ca 330 kr....haha...lite skillnad va? så tapeterna har jag lovat
att jag ska betala....nu är det bara vardagsrummet som vi måste hitta tapeter och
färg till men det tar vi sen....målet är att vi ska bli klara med renoveringen till i Juni...

Idag ska jag bara va hemma....är så trött på att ut och åka massa....måste verkligen
ta tag i städningen idag....bara för att hallen ser ut som om kriget har dragit fram måste
inte varje rum se ut så...så idag står storstädning på schemat....jag ville putsa alla fönster
och byta gardiner också men vädret är inte det bästa så det får jag skjuta upp....

Älsklingen ligger fortfarande och sover.....funderar på att joina honom en stund....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0