Vi Klarar Allt Om Vi Bara Kämpar Tillsammans

Här får man va snabb i svängarna...Igår kväll gjorde jag och Patrik slut....
Jag kände att jag inte orkade längre och dessutom kände jag inget för
Patrik längre (hade känt så ett par veckor)....Det va ett gemensamt beslut
för Patrik kände att han skulle inte kunna sluta såra mig och jag kände
att varför skulle jag stanna kvar då....Imorse gick jag hemifrån utan att
säga hej då och pussa honom på kinden som jag brukar göra....när vi
pratade me varann i telefon va det kallt och stelt....

Ocn nu, ett par timmar senare är vi tillsammans igen....vi ville inte göra
slut men det kändes som sista utvägen och jag tror att vi behöver såna
här hemska "avbrott" för att hitta tillbaka till varann och för att kunna
uppskatta varann mer.....jag är inte beredd att ge upp Patrik än....han
betyder fortfarande allt för mig och jag älskar honom så mycket....

Plugget va helt okej idag.....dock lite segt men men...kan inte va hålligång
hela dagarna....slutade kl 12 och då hämtade pojken och mamma upp mig
i skolan...

Vi åkte hem till oss en sväng och tog en snabb fika och sen drog vi till
Skärholmen....pojken släppte av oss där medan han åkte iväg för att köpa
vävlim och spackel (han har ju äntligen fått arslet ur vagnen och börjat renovera
lite smått).....jag och mamma va inne på NewYorker och jag köpte en skitfin
tröja, sen gick vi in på Gina Tricot och mamma köpte leggings....va även inne
på HM en snabbis, där köpte jag raklödder och så fick jag en jätte fin och hur
härligt pyjamas som helst.....pojken kom lite senare och då käkade vi lunch och
så försökte vi fördriva tiden ett par timmar till....äntligen blev kl 17.50 och jag skulle
va hos optikern då.....det gick bra där me....gjorde en kontroll och allt va väl inte helt
100 så jag fick ett par andra linser och en annan linsvätska så nu ska jag vila från
linserna ett par dagar och så ska jag tillbaka på måndag kl 2 med dom nya linserna
i.....

När vi skulle skjutsa hem mamma så tog vi E4:an och det va världens kö....helt stilla-
stående....självklart va det en olycka....åkte förbi och fy fan va hemskt.....det va en krock och
ena bilen vara det bara mos av....asså,den va helt ihoptryckt....kommer ju drömma massa
mardrömmar....

Nu ska jag nog borsta tänderna och sen krypa ner under täcket.....börjar visserligen sent
imorrn men jag är så trött och jag har ont i mina fötter och känner bara för att lägga mig
under ett varmt täcke tillsammans med min älskling....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0