1 vecka kvar =)

Fatta att det redan är första advent om en vecka?? :O
Snart är det liksom jul och ett nytt år. Haha. Men det här
året kommer jag inte kunna julpynta och få känna av
julglädjen på samma sätt :( Lägenheten kommer inte
hinna bli klar så därför finns det ingen mening me att
julpynta och sätta upp julgardiner =( Skittråkigt. Det
va ju det jag mest hade sett fram emot. Får väl julpynta
extra mycket nästa år :S

För övrigt sitter jag och har skittråkigt :( pojken har varit
i stan sen 1 och målat hos sina föräldrar men han trodde
att han skulle va hemma till halv 6 så jag hoppas det.

Jag har kollat på tv, ätit lite, tagit ett bad och suttit vid
datan, finns ju inte så mycket att göra :( Har sån jävla
mensvärk, kan knappt gå. Min värk sätter sig alltid i låren,
aldrig i magen. Haha. Sjukt va?

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0