2 veckor kvar

Till 1:a advent =) Weeeeiiiiii. Gud, va jag längtar men jag börjar
känna mig skitstressad över lägenheten. Vill ju att den ska bli
klar innan så att jag får börja julpynta sen och det. Men jag har
sagt till Patrik att huvudsaken är att den blir klar innan 2:a advent
så han har iallafall en månad på sig. Det MÅSTE han hinna :S

Igår va vi ju hos Madde och Tintin på fika. Satt och snackade lite
och fikade. Höll Leah i famnen ett tag :) Mysigt.

Sen drog vi upp till Maria och hälsade på. Va bara där en snabbis,
ville till city gross och sen hem. Va så himla seg och trött. Haha. Det
tar hårt på krafterna att festa när man börjar bli gammal :P Hehe.

Idag är det en tråkigt söndag och vi har/ska bara slappa idag. Pojken
ligger och sover och snarkar för fullt. Jag sov också i ca 2 timmar. Haha.
Ska ta och väcka honom om en stund.

28 dagar nu. Vart fan har mensen tagit vägen??? Symtonen har inte
försvunnit heller, bara minskat en aning. Har fortfarande ont i magen
och klarar inte av berörning där, samma me brösten. Har fått MASSA
finnar (har finnar vanligtvis också men nu är det extremt). Har börjat
må smått illa efter att jag ätit nåt speciellt. Fan asså. MÅSTE ringa och
boka tid för ett VUL. Om jag är gravid så går jag in i v9 idag :) Hihi.
Ska iallfall köpa ett nytt gravtest nästa helg.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0