Aldrig Mer!!!!!!!

Fy fan va den här dagen har varit jobbig. Har varit så
fruktansvärt irriterad idag.

Imorse skjutsade pojken mig, Becca och Simone ut
till Hellasgården. Stod där i ca 35-40 min innan resten
av klassen kom plus min lärare.

Vi hade lite samling och blev uppdelade i olika grupper,
hamnade i en okej grupp :P hehe. Sen kom den andra
klassen vid halv 10 och vi skulle leda en mindre grupp
genom ett spår som skulle ta ungefär 1 timme att gå.
Och det där spåret va det värsta jag NÅGONSIN har varit
me om. Vi gick i skogen, upp för branta berg, branta
sluttningarna, genom träskmark i regn,snö och blåst.
Givetvis trampade jag i ett träsk och skon sög sig fast
i gyttjan och strumpan vart dyngsur. Vi gick och gick
men kom aldrig fram. Vi gick i nästan 2 timmar och
säkert minst 6-7 km senare kom vi äntligen fram. Spåret
va egentligen ca 5 km men vi gick i cirklar och vi gick lite
vilse.

När vi äntligen kom fram va jag irriterad, trött, frysen och
hungrig och ville bara åka hem. Dessutom hade jag ont i
ryggen och i knäna.

Pojken kom iallafall och hämtade tidigare, min lärare skickade
hem mig. Haha.

Tog ett varmt bad när jag kom men jag fryser nästan lika
mycket fortfarande, har dessutom fått världens träningsvärk.

Säger bara det, den här dagen har varit den värsta dagen i hela
mitt liv. Haha.

Anyway.

Pojken ska strax åka iväg till City gross för att köpa köttsoppa och
några frallor, vill och måste ha varm soppa till middag ikväll. Själv
ska jag lägga mig under täcket i sängen och läsa lite =)

Hoppas att er dag har varit bättre än min?

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0