Alltid skönt att va tillbaka

Idag kom jag tillbaka till Snättringe och det är alltid lika
härligt. Hände inte så mycket idag, mest det gamla vanliga.
Föutom att 4 små underbara tjejer bjöd in ett fåtal utvalda
personer till mysis för att se på deras uppträdande. Dom va
så duktiga och fick en liten tår, va ju så himla stolt över små-
tjejerna.

Pojken kom och hämtade mig vid halv 5, va skitgrinig på
honom på en sak. Haha. Vi båda satt på varsitt håll och tjurade
när vi kom hem. Haha. Så jävla larvigt. Men nu är vi vänner
igen =) Har planerat en STOR överasskning för honom på vår
4-årsdag nästa månad. Ska bli så spännande att se va han säger
och hur han kommer reagera. Hihi.

Sitter och kollar på Ugly betty och sen blir det sängen =)

30 dagar nu, Snart 2 "mensar" försenad. Ska köpa gravtest imorrn.
Testade ju neg för 2 veckor sen men som sagt, kan och hoppas att
jag är en låghormonare :S Om testet visar neg igen så blir det ett
samtal till gyn för att boka tid för VUL.

Angående jobben jag sökte igår kväll så fick jag två svar idag. Den
ena va att det inte fanns nån tjänst tillgängligt just nu men dom skulle
spara min ansökan om nåt dök upp senare och det andra va att dom
skulle sätta upp mig på sin vikarielista =) Det finns hopp iallafall.

Ha en trevlig kväll.

Ciao


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vad tycker du om min blogg?

2009-11-18 @ 00:35:31
URL: http://thebeautyofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0