Börjar bli orolig

Nåt är fel me mig :S Fattar inte vad det är. Börjar
bli orolig att det ska va nåt allvarligt :S Igår kväll
fick jag så fruktansvärt ont i min vänstra äggstock
och hade en hemsk molande värk i magen hela kvällen.
Måste ta och ringa gyn på HS så att jag får göra ett
VUL, först då får jag veta om jag väntar smått eller
om det är nåt fel :S Idag känns det lite bättre men
min mage känns konstig och jag är yr. Suck. Gjorde
ytterligare ett test imorse och som vanligt visade det
neg =(

Idag har jag inte hunnit göra så mycket. Kollat på
tv och småplockat lite. Ska fortsätta städa så fort
gubben har åkt iväg till stan. Vill lyssna på musik
ifred och städa. Då mår jag som allra bäst :)

Ska upp till moster senare också. Hon ska få tvätta
vår vardagsrumsmatta i grovtvättstugan =) Jag och
pojken är alldeles för lata för att leta reda på vår egen.
Haha. Men det lär bli senare i eftermiddag för enligt en
säker källa va min gamla moster ute och sjöng kareoke
på fyllan igår kväll :P Haha.

Nä, nu har pojken dragit så jag ska börja städa.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0