Djup Svacka

Jag är så osäker på hans känslor, han säger att han älskar mig
men jag är inte övertygad. Han verkar mest tycka att jag är jobbig
och till besvär. Han har väl kvar mig för att jag städar och lagar mat.
Hatar att känna så, som om jag är hans städerska och matlagerska.

När han är ensam me mig så är han så otroligt kärleksfull men me
andra så blir han annorlunda. Och när han är utan mig så verkar han
bara prata skit om mig.

Vad ska jag tro på?



Jag vet vad jag känner och vad jag vill, det behöver Patrik aldrig
tveka om. Jag älskar honom så mycket att det blir smärtsamt.
Det gör så ont att bara tänka tanken på att förlora honom. Han
är ljuset i mitt liv, han är den enda jag vill ha. Men för varje dag
som går förlorar jag honom alltmer. Han är på väg bort och jag
kämpar desperat för att hålla honom kvar.

Jag kan sitta bredvid honom men ändå känna en djup saknad efter
honom, jag saknar honom, oss och det vi hade.

Va gör jag för fel? Varför är jag en dålig flickvän och fästmö? Varför
förtjänar han bättre?

Det är JAG som får ta alla smällar, det är JAG som gråter mig till sömns
varje natt, det är JAG som oroar mig för va han gör, det är JAG som är
misstänksam och undrar om han ljuger.

Hur kan ni säga att jag är en dålig flickvän????????

Det enda jag gör är att älska honom, gör det mig till en dålig flickvän?


Kommentarer
Postat av: MR J

jag kan inte säga att du är en dålig flickvän för det är du inte, du ger hela ditt hjärta och begär ingenting tillbaks. det gör dig till en dröm tjej. jag är stolt över dig

2009-11-30 @ 17:47:03
Postat av: Rebecca

Behövde verkligen höra att jag duger som flickvän. Känns som om alla tycker att jag är en misslyckad flickvän. Drömtjej vet jag väl inte men jag är glad att du tycker det iallafall :) Det kanske du borde visat när vi va tillsammans :P Haha. Varför är du stolt över mig?? :S

2009-11-30 @ 20:56:15
URL: http://bekizzens.blogg.se/
Postat av: MR J

jag tyckte inte att du var misslyckad som flickvän, det vara bara att jag som klantade till mig hela tiden, sen att du gjorde dumheter.

du fick mig att må bra och va lycklig

2009-12-01 @ 17:37:03
Postat av: Melissa

Jag vet precis hur du känner dej , har kännt exakt likadant , jag vet hur jävla jobbigt det är ! ständigt den dära tvivelkänslan som man har den dödar en ! men du ska inte tro att du är en dålig flickvän för de är du inte , om han inte kan se hur dåligt du mår av detta så är han inget att ha , jag har äntligen förstått att de inte va mej de va fel på utan jag levde med en jävla lögnare och svin !

men jag hoppas de löser sej mellan er iaf :) <3

2009-12-02 @ 16:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0