En kort en

Det kliar ordentligt i fingarna av skrivlust, men det finns
ett problem. Har ju inget att skriva. Haha.

Pojken har spacklat hela vardagsrummet och en ena kort-
sidan i sovrummet. Han är så duktig, min lilla fästman =)

Jag håller på me maten som ikväll blir korvstroganoff och
ris. Kollar på unga mödrar samtidigt. Haha. Får ju inte missa
det.

Imorrn får jag skjuts av älsklingen till Stuvsta, ska möta upp
min lilla barngrupp där. Vi ska till kulturhuset för att gå på nån
konsert eller teater, va lite olika uppfattningar om det där. Haha.
Får väl se va det blir då :P

Har precis ätit nu, va inget vidare. Haha. Ska ta en macka med
mina favoritgrejer på =)

Blir nog ett bad snart iallafall =) Har frusit HELA dagen och är iskall
om händerna. Ver inte om det är början på en förkylning :s

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0