En kort en

Nu sitter jag och väntar på mat =) Bjöd pojken på
tunnbrödrulle medan jag själv beställde en hamburgare
men det va han som fick gå ner till centrum och beställa.
Haha.

Har tänt MASSA ljus i vardagsrummet, är ju så himla
mysigt  nu när det blir mörkt ute så fort.

Pojken va inne på panduro innan han kom och köpte
svart hobbyfärg så vi målade om lampan plus lite
krukor och annat smått och gott. Ska köpa schabloner
sen och fixa lite me krukorna =) Kommer bli skitläckert.

 Va tycks? Visst blev lampan skitbra
efter att vi målade om den?

Ikväll ska vi bara mysa och kolla på film. Har två skräckisar
att kolla på. dels "the uninvited" och sen "the ruins" som jag
lånade av mamma. Får se vilken det blir.

Blev ingen tur upp till moster ikväll heller =( Hon va bakis.
Haha. Vilket jag nästan kunde räkna ut :P Så vi ska upp
dit imorrn.

Nu tror jag pojken kommer me maten =) Hörs imorrn.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0