En riktig städdag

Idag har jag och älsklingen städat och det känns så skönt
även om det känns onödigt me tanke på att det ser ut som
det gör men det kändes faktiskt mycket bättre efteråt. Va
ett bra tag sen man städade sist. Det är bara dammsugningen
kvar och den ska pojken få ta medan jag lagar mat.

Tog även ut alla våra dvd-filmer och rensade lite och räknade
hur många vi och vi kom fram till ca 286 filmer :O Haha. Plus
några till som Maria och mamma har lånat. Sa till patrik att vi
snart kan öppna en videobutik här :P

Pojken har åkt iväg för att slänga lite skräp och köpa lite köttfärs
så att jag kan göra spaghetti och köttfärssås, han borde snart va
hemma :)

Har tänt massa ljus i vardagsrummet, måste erkänna att det ändå
är lite mysigt hemma fastän det ser ut som det gör. Haha. Pojken
skulle visst fixa fram pengar imorrn så att vi kanske har råd att
bli klara me lägenheten. Hoppas det.

Nu ska jag kolla på HK tills pojken kommer hem.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0