Fika me Madde

Sitter och kollar på tv och fryser som FAN :( Pojken va jätte snäll
och lade en fleecefilt om mig, hjälper lite men jag längtar efter ett
kokhett bad nu men det får bli lite senare.

Är nere ikväll också :( börjar släppa allt det här me patrik nu även
om jag inte kommer kunna glömma i första taget. Kommer bli en
jobbig tid för oss båda framöver. Är mest nere över lägenheten, men
skyller inget på älsklingen. Jag vet att han också tycker det är jobbigt,
men inte lika jobbigt som jag tycker. Finns inget vi kan göra förrän
vi har pengar och kan fixa klart allt. Och ja, jag kommer va nere tills
det är klart. Vill helst va hemma så lite som möjligt.

Träffade Madde på IKEA för en fika och självklart för att gå runt och
kika lite =) Det va trevligt att träffa henne igen, man umgås ju inte
alltför mycket nu för tiden tyvärr och det blir ju inte oftare när man
bor så pass långt ifrån varann heller =( Under tiden va pojken me
Tintin och Leah hos dom.

Ska kolla på ugly betty kl 8 och sen blir det nog sängen, är seg och trött
idag och har absolut ingen lust att göra något.

Vill tacka Jocke också =) Han gör sitt bästa för att muntra upp mig och
han fick mig faktiskt att dra på smilebandet lite :P Är glad för att han
fortfarande finns i mitt liv som en mycket god vän. Så tack,Jocke =)

Nu ska jag kika runt lite på nätet, ska kolla på julgardiner och lite
kläder, man får fönstershoppa när man inte har ett öre =)

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0