Gårdagens Utgång

Igår eftermiddags va jag tveksam om jag skulle hänga
me ut men till slut bestämde jag att jag skulle me och
jag ångrar inte det EN SEKUND!!!! Hade så jävla roligt
och skrattade bort minst 10 kg. Haha. Drack lagomt
mycket, 5 cider. Räckte för att få mig lite rund om
fötterna, har ju inte druckit på över 1 år. Haha.

   

 

Jag och pojken tog tåget in till Zinken och väl där
framme kommer jag ihåg att jag glömt leget hemma.
Stod och svor för mig, va nära att åka hem. Då kom
Sofia,Iwona,Mimma och Simone och sa att jag skulle
prova iallafall. Och det lyckades =) Woohoo.

 

Vi satt inne på Papa Grappa och drack och pratade
massa om vår lärare, olika kurser och andra klasskamrater
som inte va me. Vid halv 10 kom Sami, sen droppade Teme
in, sen Dejan och hans tjej och till slut Becca =) Vi satt där
fram till midnatt, drack och skrattade. Fan, va jag hade roligt.

Dom andra drog vidare till nåt annat ställe men jag kände att
det va nog för mig så jag sa hej då till hela gänget och så tog
jag och pojken tåget hem.



BF´09 ÄGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Idag är man lite seg, lite snorig och lite hes men inte
så bakis, skönt nog. Vaknade tidigt och pojken vaknade
för ca 25 min sen.

Vi ska upp till Madde och Tintin vid 1-tiden för att fika lite
och sen ska jag upp till maria för att träffa Melissa en snabbis.
Och sen vill jag förbi City gross och köpa lite lösgodis, ostbågar
och lite annat gott och sen hem och bara slappa i soffan och kolla
på film. Bara ta det lugnt.

Ska tvinga ner till pojken till centrum om en stund, är så jävla
hungrig, vill ha frukost. En fralla med ost och gurka och en skål
yogurt:P Gud, så gott.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0