Gråtafton

Den här dagen och kvällen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig
men den blev ändå bra till sist.

Min familj kom över och planen va att vi skulle hjälpas åt att sätta
microlit i taket och sen käka middag men så blev det inte. Melissa
grät över Johanna och sen började jag böla över det Patrik gjorde.
Så det blev ingen microlit hängd. Haha. Men det va skönt att gråta
ut hos min familj och få deras råd.

Vill så gärna tro på Patrik när han säger att han inte ska ljuga mer
men om man väl börjat ljuga så är man fast :(

Vi ska iallafall sätta oss ner i veckan och skriva en lista på vad vi
kan förbättra för att vi båda två ska må bra tillsammans.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0