Gud så skönt

Gud så skönt, nu är nästan alla julklappar klara. Bara älsklingens
mormor och hans systerson kvar. Alla i min familj är klara =) Nu
slipper man tänka på det.

I förmiddags åkte jag och patrik och köpte dom sista julklapparna,
vilket tog ungefär 1 timme. Sen åkte vi upp till maria och tjattrade
lite och så klippte hon oss. Patrik blev jätte snygg ;) Jag klippte bara
mina skitslitna toppar så jag är ungefär 1 dm korthårigare nu. Haha.
Men det känns jätte skönt.

Vid 17-tiden, när vi va klara hos maria åkte vi till EG's och handlade
lite och sen förbi Maxi och storhandlade.

Har hunnit slå in endel julklappar men jag ska fortsätta imorrn då jag
även ska storstäda och börja julpynta. Gardiner ska strykas och hängas
upp, adventsljusstkar ska upp i fönstren, dukar ska läggas på borden,
tomtar ska fram osv.

Nu sitter vi och äter ostbågar och kollar på Eragon, den suger men
finns inget annat att kolla på så.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0