Har ont och är grinig

Suck, fan ingen bra dag idag =( Värken vill inte ge
me sig och dessutom har jag fått en hejdundrande
huvudvärk. Som sagt, jag har en riktigt jävla skitdag.

Jag och pojken åkte till praktiken så att jag kunde
hämta mina omdömmen och det va bara positivt.
Hade fått BRA+ på allt =) Woohoo!!! Sen åkte vi
en sväng till Jysk för att kolla på gardiner och
bäddset in till sovrummet, hittade massa som jag
vill köpa sen när sovrummet är klart. Tog även
en tur till City gross.

Apropå renoveringen ser det att dra ut rejält på
tiden =( Ännu ett skäl för mig att va på dåligt
humör. För det första så måste pojken åka in
till stan för att renovera hos sina föräldrar så
att han har råd att renovera här och för det andra
har han fått jobb från nästa Måndag. Är ju glad
för hans skull men jag vill få klart hemma så fort
som möjligt. Men men.

Har köpt en nytt gravtest också som jag ska göra
imorrn. Va inne på olika graviditetsforum och läste
då om en tjej som hade köpt dom här billiga testen
från nätet. Hon hade testat neg på alla dom men
när hon köpte CB plussade hon. Och en annan
tjej plussade inte förrän vid v9+3 fasstän hon
hade gjort flera test innan. Så än finns det ju
massa hopp för att jag plussar imorrn =) Hihi.
Nu är mensen 27 dagar sen.

Nu gör jag inte så mycket. Kollar på förlossnings-
kliniken och försöker ta det lugnt. Pojken är på
väg in till stan så jag är själv. Är faktiskt lite skönt.

Ciao

Kommentarer
Postat av: jocke

du börjar bli desperat :D

2009-11-06 @ 17:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0