Hej Då,Gläntan =(

Nu är min sista dag på Gläntan över och det känns
skittrist :( Har aldrig någonsin trivts så otroligt bra
som jag gjorde där. Fick en jätte fin blomma och
ett lycka-till-kort som dom hade gjort själva. Blev
jätte rörd. Va så sorgligt att säga hej då till alla.

Fick äntligen arslet ur vagnen och ringde gyn i
förmiddags. Men dit fick jag inte komma. Suck.
Dom kunde inte ta emot mig pga att dom inte
behandlade såna som mig *arg*, dom hänvisade
mig till akuten =O Och jag tänkte, va fan kan akuten
göra som gyn INTE gör. Men men. Åkte iallafall till
akuten och alldeles riktigt kunde dom inte göra så
mycket där heller. Fick ett gravtest och en hänvisning
till MVC så dit ska jag nästa vecka. Ja, va ska man
säga om den svenska sjukvården. Jävla nötter.

Skönt att det iallafall är Fredag nu. Jag och pojken ska
strax dra iväg till City gross och sen hem igen och äta
och bara mysa.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0