Hej Hej

Idag blev det bara halvdag för mig på praktiken =)
Pojken skjutsade mig imorse, tur det. Hade ingen
lust att gå ut i stormen och riskera att blåsa bort.
Haha.

Idag började skolan igen efter lovet och det märktes
på parkeringen, den som i princip va tom förra veckan
va nu full me bilar.

Ungarna satt och läste när jag kom =) Så tysta och
duktiga, är så stolt över dom. Vid 10-tiden gick vi
till bussen för att åak till Huddinge biblioteket för
att lämna tillbaka gamla böcker och för att låna
nya =) När vi kom tillbaka va det dags för lunch
och det va efter lunchen som jag började må jätte
illa och känna mig yr så pojken fick komma och
hämta mig.

Nu sitter vi hemma och kollar på slutet av "den gröna
milen" och som vanligt kan jag inte hålla mig från tårar.
Haha. Jävla lipsill man är :P

Pojken ska snart fortsätta me väggarna så att det
händer nåt :P Vill ju få upp färg och tapeter på
väggarna nu. är sjukt nyfiken på hur det kommer
se ut när vi är klara.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0