Hej Svejs!

Nu har man suttit och sökt lite mer jobb, denna gång
på förskolor. Och alla va utannonserade så chansen
är större nu att man får nåt =) Vore skönt me pengar
varje månad och lite mer är vad studiebidraget låg på.

Är sjukt sugen på att plugga vidare till fritidspedagog
och det ska jag göra också =) Men först måste jag
plugga upp vissa ämnen för att komma in på sthlms
universitet, bla måste jag ha eng b, samhällskunsap
a och svenska b. Så just nu ser mina planer ut såhär.

1. Hitta ett jobb och jobba i ca 1,5-2 år.
2. Plugga upp alla ämnen som behövs.
3. Söka in till stockholms universitet eller
lärarhögskolan och bli fritidspedagog.

Målet är att jag ska va utbildad fritidspedagog innan
jag fyller 26-27.

Ikväll ska jag bara slappa och ta det lugnt. Är trött och
har världens huvdvärk. Skulle kunna gå och lägga mig
nu men jag ska bada me hjärtat och sen kolla på film.
Känner verkligen inte att jag orkar det men men.

Hörs väl imorrn.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0