Hello

Nu har man precis badat =) Ja, jag älskar att bada men bara
en kort stund, sen vill jag bara upp fort och duscha. Men när
man fryser riktigt mycket är det skönast att ta ett varmt bad
och värma sig. Lider me madde som inte får bada än, men
jag ska hålla tummarna att blödningen slutar snart så att hon
också får bada =)

Om det inte vore "ugly betty" ikväll skulle jag gå och lägga
mig nu. Är trött och småirriterad. Vill bara krypa ner i sängen
och sussa gott. Ska ju upp tidigt imorrn för att fixa varm choklad
och göra en macka. Har fanimej ingen som helst lust att åka ut
till hellasgården imorrn. Hatar att orientera och hur kul är bränn-
boll när det kallt och fuktigt ute. Aja, får ta mig igenom dagen me
ett leende på läpparna.

Nä, ska fixa mig nåt att smaska på och ta ett glas vatten innan
mitt program börjar.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0