I valet och kvalet

Usch, har sån beslutsångest. Vet varken in eller ut.
Problemet gäller utgången me klassen ikväll. Ska
jag följa me ut och festa eller ska jag avstå? Vill
inte riskera nåt om det visar sig att jag är gravid
men samtidigt kommer jag ångra mig sen om jag
inte är gravid att jag inte följde me ut :S Vet fan
inte hur jag ska göra. Men det lutar mer åt att ta
det säkra före det osäkra och stanna hemma. Men
jag vill så gärna me ut. Får fundera ett tag.

I förmiddags hade vi avslutningslunch/fika men
tyvärr va det inte många som dök upp, vilket va
trist men men. Vi som kom hade jätte trevligt. Åt
och snackade massa. Innan jag drog hem så hade
jag ett litet samtal me min lärare angående min
IG-prövning. Det gick jätte bra. Nu är det bara
15 dagars praktik för min del och sen jävlar är
det bara att börja söka jobb.

I helgen händer en hel del också =) Imorrn ska vi
på fika hos Madde och Tintin och Leah =) Längtar
massa tills jag får se lilla skönheten igen, sist jag
såg henne va hon bara 2 dagar gammal och nu är
hon redan över 1 månad. Tiden går så fort. Men det
ser jag fram emot massa.

På Söndag blir det 50-årsfika hos min faster. Farmor
och min halvsyrra komma också, ska bli roligt att
träffa dom igen, inte alltför ofta som vi träffas.

Nu måste jag fortsätta fundera på hur jag ska göra
ikväll :S

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0