Irriterande

Haha. Självklart kom min mens imorse. Är så jävla irriterad.
Det roliga är att den kom på beräknat datum fast 5 veckor sen.
Men ska ändå till MVC när mensen är slut och kolla upp mig. Finns
en liten chans att jag kan va gravid ändå och om inte så är det nån
hormonrubbning som gör att den hoppar så förbannat.

Idag är det bättre med allt :) Har fått massa stöd av familj och vänner.
Vet inte hur jag skulle klara mig utan alla er =) Så tack till alla.

Sitter och dricker jordgubbste och kollar på tv me älsklingen. Han ska
in till stan senare och måla klart hos sina föräldrar. Själv ska jag ta
ett bad och sen krypa ner i sängen och läsa.

Gav mig själv ledigt i veckan, kände att jag inte orkade ta mig igenom
2 veckors praktik just nu. Vill umgås så mycket me älsklingen jag kan
och vila upp mig.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0