Jävla skitväder

Är man inte deppig blir man fan det bara av att titta ut.
Grått och regnigt, nä fy fan. Nu vill jag ha kallt och snö,
då blir man gladare. Det lyser iallafall upp tillvaron lite.

Har varit hemma idag. Är trött och känner mig inte alls
i topp. Fryser och snorar.

Jag och pojken åkte till City gross i förmiddags och handlade
lite. Köpte en ett par skitfina gardiner =) Agneta hade köpt
såna till Gläntan och så fort jag såg dom blev jag förälskad
så jag frågade vart hon hade köpt dom. Haha.

Nu gör varken jag eller älsklingen så mycket. Kollar på tv.
Han har spacklar lite och ska fortsätta om en stund.

Har köpt gravtest också så imorrn blir det ännu ett test. Är
så jävla trött på att testa mig hela tiden när det bara visar
neg. Imorrn det blir iallafall det sista testet, oavsett va det
visar. Orkar bara inte mer.

Nu ska jag dricka lite vatten och hjälpa gubben.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0