Julklappshandling

Nu har man beställt julklappar till Moa,Maria och mamma.
Moa har blivit fan av Tokyo Hotell så hon ska få en väska
och t-shirt me dom på plus en musik-dvd me dom, maria
ska få en Kalle Baah-skiva som hon hade förut men lyckats
slarva bort och mamma ska få en musik-dvd me Ozzy.

Imorrn ska jag och älsklingen fortsätta shoppa julklappar =)
Vi ska till Skärholmen och in på Åhlens,ÖB,Rusta och säkert
några mer ställen =) Vi ska även till Mediamarkt en sväng.
Dom vi har kvar att köpa till är främst Melissa och mormor :)

Och imorrn eftermiddag ska vi upp till Maria för att bli klippta.
Det behövs verkligen, jag måste klippa topparna och så ska
jag klippa upp håret lite och Patrik behöver VERKLIGEN klippa
sig, haha.

Idag har vi mest slappat. MEN vi gjorde dock ett försök att få
upp microliten i taket och första raden gick jätte bra men sen
sket allt sig så då gav vi upp :S Haha.

Pojken ska snart iväg till Heron City för att köpa pizza, jag ska
va hemma och ligga i soffan och kolla på tv under tiden. Sen
blir det väl att vi äter, badar och tittar på tv.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0