Julmusik och städning

Fy attans va jag längtar till julen, inte så mycket till
själva julafton kanske men till allt innan =) Tänk
när man kan börja julpynta, baka lussekatter, få
känna julstämmningen infinna sig. Det är allt sånt
jag längtar till, alla förberedelser.

37 DAGAR KVAR TILL JULAFTON!!!!!!!!!!!!!!

Som sagt så lyssnar jag på julmusik och städar lite.
Pojken har åkt iväg för att köpa bröd och nya vindrute-
torkare. Håller på att ladda ner lejonkungen 2 nu, den ska
bli klar om ca 20 min. Då ska jag och pojken lägga oss
tidigt ikväll och kolla på den i sängen :) Massa mysigt.

Va hemma från praktiken idag, va helt död imorse och
patrik va skitgrinig för att jag va hemma men det är väl
ändå mitt beslut.

Annars idag händer inte så mycket, ska fortsätta städa
och sen äta lite när älsklingen har kommit hem. Kanske
spela lite yatzy eller Othello senare =)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0