Klar med kycklingsalladen

Har stått och stekt kyckling och kokat pasta och
hackat gurka och sallad och nu äntligen är min
pastasallad med kyckling klar. Den ska ju me
imorrn så det känns skönt att ha den gjord.
Kycklingen står i kylskåpet för att bli kall och
sen är det bara att blanda med me pastan och
grönsakerna. Smarrigt!!!! Men måste dock gå
upp liiite tidigare imorrn iallafall, ska ju koka
varm choklad och ta me. Gubben ska iallafall
skjutsa mig till Hellasgården imorrn bitti, ska
höra om kanske Becca och Simone vill ha skjuts
också.

Va hemma från plugget idag, sov dåligt inatt plus
att jag sprang på toa hela natten för att kissa =)
Haha.

Jag och pojken åkte till City gross vid halv 9, gissa
om det va skönt? Nästan helt tomt. Haha. Handlade
massa kyckling, pasta, bröd och massa annat =)

Sitter och slökollar på "project runway". Funderar på
att dra ner persiennerna och sätta på "notting hill".
Pojken har åkt till stan för att göra klart hos sina päron
så han blir borta minst 3-4 timmar. Tror fasiken att jag
ska göra det ;)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0