Lite Roligt

Händer idag =) Hihi.

Maria och Moa kommer hit vid halv 3-tiden. Maria ska klippa
bort alla Ceasars knutar i pälsen och som tack för hjälpen ska
jag bjuda på kycklingwok =) Och ikväll kommer äntligen min
lilla kusin från Skara hem =) Ska bli så roligt att träffa henne
igen, va alldeles för länge sen nu :( Och nu blir hon hemma
i ca 2 månader =)

Jag har massa att stå i här hemma under dagen. Har precis
satt på en tvättmaskin, sen ska det bäddas, hängas tvätt,
dammtorkas, dammsugas och tömma kattlådan. Plus att jag
däremellen ska  fixa me morgonsdagens lunch, steka kyckling,
koka pasta och massa sånt och ikväll ska jag ju fixa kvällens
middag. Haha. Som sagt, jag har det jag gör =)

Va tycks om min nya header? Jag blev jätte nöjd me den. Ska
fixa ett par till headers så att jag kan byta ibland =) Är glad för
att photobucket finns. Kanske nånting för Madde om hon vill
göra sin header fin =)

Pojken ska snart dra iväg till Huddinge för att handla lite och
sen titta in på banken. Han måste visst ha nya vinterdäck och
så :P

Mensen lyser me sin frånvaro =) Hihi. Som längst har den varit
försvunnen i ca 25 dagar och den här gången har den varit
borta i 25 dagar hittils och den verkar inte dyka upp dom
närmsta dagarna iallafall. Brösten gör ont och igår kväll kunde
jag inte ens ligga på mage för att magen gjorde så ont. Haha.
Ska bli jätte skönt att ringa och boka en tid imorrn.

Nä, nu måste jag sätta igång om jag vill bli klar inom en
rimlig framtid.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0