När har jag fått nog?

Jag är så arg och ledsen, vet inte hur jag ska börja. Jo, vill börja me att säga
att killar är idioter som bara ljuger, sårar och utnyttjar. Fick veta igår att min
pojkvän har ljugit mig rakt upp ansiktet och dessutom sagt till en annan person
att han inte visste om han ville vara tillsammans me mig. Och den idioten till
pojkvän undrar och är sur över varför jag inte litar på honom. ÅHHHHHHHH,
blir så arg. Vi har haft det så himla bra nu det senaste halvåret utan massa
lögner och när man väl börjar lita på honom igen så är man tillbaka på ruta ett.



Förlåter lätt men glömmer aldrig. När ska jag lära mig? När har jag fått nog?
Mår så jävla dåligt, är så förbannat sårad. Hur ska jag kunna gå vidare? Det
här är meningslöst, vårt förhållande. Men jag vågar inte släppa taget, vill inte
släppa taget, vill fortsätta kämpa. Men till vilken nytta? Han kommer aldrig
sluta ljuga, han kommer aldrig älska mig så som jag älskar honom. Vi borde
inte va tillsammans. Vi har ingen framtid tillsammans. Jag orkar inte kämpa
för något som aldrig kommer funka. 

Natten har varit skit. Låg bara och tänkte, drömde massa skit om honom
och den där jävla ****** plus att jag hade småkramper i magen större
delen av natten. 


Kommentarer
Postat av: ems

man kämpar för att man någonstans älskar dem så mycket trots lögnerna.

man kämpar för att man inte vill vara själv.

man kämpar för att man en dag tror att allt ska bli annorlunda, att dem ska sluta ljuga.



men är det verkligen kärlek när en person ljuger för en annan dag och annat.

funder lite över det och fundera också över

* om du är värd lögnerna

*om du är värd bättre

*vad är det värsta som skulle kunna hända om du gjorde slut

*vad är det bästa som skulle kunna hända om du gjorde slut

*vad är det värsta som skulle kunna hända om ni fortsatte vara tillsammans

*vad är det bästa som skulle kunna hända om ni fortsatte vara tillsammans



kramar

2009-11-21 @ 17:04:05
Postat av: jocke

hallå du har ju mig

2009-11-21 @ 22:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0