Nere

Är nere ikväll. Allt känns så fucking hopplöst. Min lögnare
till pojkvän kan inte förstå att det här får efterverkningar
för flera månader framöver. Hur ska jag kunna lita på
honom igen? Hur vet jag att han inte snackar mer skit
om mig? Man kan inte tro att vi är förlovade och att han
älskar mig. Han säger en sak till henne och nånting helt
annat till mig. Vad fan ska jag göra? Hur får jag tillbaka
tilliten till min fästman? Hur vet jag att han inte kommer
ljuga mer? Jag vågar inte lämna honom en sekund just
för att jag inte vet va han gör.

Ska träffa Madde imorrn kl 13 på IKEA och jag mår skit
över det. Då måste jag ju lämna patrik själv och vem vet
va han gör då? Och nej, jag kan inte "bevaka" honom 24/7
men såhär nära inpå all skit så vill jag helst inte lämna honom
själv utan att veta va han ska göra.

Det som gör mest ont är att han säger till henne att han inte
vet om han vill va tillsammans me mig, att jag är jobbig, att
jag blev sur och ledsen för att han ljugit. Jag erkänner att jag
hatar att dom pratar om mig. Patrik säger bara negativa saker
om mig till henne, hon får helt fel bild av mig. Han säger inte
till henne att han älskar mig.

Kommentarer
Postat av: ems

han ska ju prata med dig om sånna saker om det är så han nu känner.



försök börja jobba som ett team istället för emot varandra.

kan man inte prata med varandra om hur man känner från ena dagen till den andra, då måste man se till att ändra på det.

men för att det ska funka krävs det att bägge vill börja prata med varandra om "svåra saker".



Hoppas det löser sig.

2009-11-25 @ 10:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0