Sista veckan

Me min underbara klass =( Men veckan kommer avslutas
stort =) Utgång på Fredag. Först förkrök på pappa grappa
och sen ska vi dra vidare till nån klubb. Får se om jag följer
me på kvällen, det beror lite på hur mycket pengar jag har
men förkröken ska jag iallafall gå på =) Och under dagen
blev det avslutningslunch. Jag ska fixa ordning lite kyckling-
sallad. Kommer bli en kanonbra dag =)



Idag har vi fasiken inte gjort mycket. Planerat lite inför
Onsdagen då vi ska va ute på Hellasgården hela dagen,
sen blev det mer planering inför fredagen och sen hade
vi en kort lektion på ca 15 min. Haha. Just nu är min klass
ute vid hellasgården för en rekognation (?) men jag pallade
inte så jag drog hem vid lunch.

Pojken är i stan och jobbar och sliter. Han kommer inte
hem förrrän tidigast vid 4 så jag har ett par timmar att
slå ihjäl men det blir inga problem. Ska passa på att lyssna
på musik och städa. MÅSTE dammsuga idag, ska byta katt-
lådan, bädda sängen och dammtorka lite.

Sitter och lyssnar på massa disney-sånger på youtube nu.
Ska ta en cigg och sen sätta igång me städningen.

Och just det, räknade helt galet angående mensen. Den är
bara 22 dagar sen. Räknade fel på en vecka. och nej, den
har fortfarande inte kommit. Men jag har gjort 7 gravtest
under en månads tid, alla visar neg så jag borde me all
säkerhet inte va gravid. Men hur som helst så tänker jag
dricka på Fredag. Tänker inte avstå från alkohol bara för
att jag KAN va gravid fast allt tyder på motsatsen.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Madeleine

drick med måtta bara

2009-11-09 @ 17:12:56
URL: http://thebeautyofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0