Skönt att va "ledig"

Måndag morgon och jag är hemma med älsklingen =) Så
himla skönt. Behöver verkligen en veckas vila, det har varit
så mycket me nu me skola och me mitt privatliv. Måste få
en stund för mig själv och andas ut. Och få umgås me Patrik
nu betyder mycket.

Vi har väl inga direkta planer för veckan. Vi ska iallafall börja
sätta upp microlit i taket nån dag och om det är fint väder ska
vi ut till Hellasgården och gå vid sjön. Annars är det ont om
planer, vi tar väl dagen som den kommer :)

Hatar att ha mens, dels för att man har så ont och blöder massa
och dels för att jag blir så jävla kåt när jag har mens. Det är ju så
typiskt, jag har typ noll sexlust i vanliga fall och så fort mensen
kommer så kommer sexlusten :) haha. Åh, jag vill ha sex ju :(

Sitter och dricker jordgubbste och kollar på våra bästa år me
älsklingen :) Vi ska väl ta och sätta igång en tvättmaskin och
plocka lite. Får se va dagen har att erbjuda :)

Ska ev träffa Madde imorrn för en fika på IKEA, undrar hur tusan
man ska ha råd me det då :( jag är pank och patrik likaså:S  

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0