Småplock hemma

Hela gårdagen ägnade jag mig åt att stryka juldukar och julgardiner,
fixa och dona här hemma. Satte upp adventsljusstakar men som det
brukar va så va det en som inte funkade så jag måste köpa en ny idag.
Men nu har iallafall julen nått vår lägenhet :) Det är jätte mysigt och
man tänker nästan inte på att väggarna ser för jävliga ut.

Pojken åkte in till stan vid 9-tiden imorse. Han ska måla inbyggda bok-
hyllor hos sina föräldrar. Under tiden ska jag dammsuga och våttorka
golven och sen ska jag till IKEA för en fika me Jocke och så ska jag
köpa en lampa och lite annat.

När pojken kommer hem blir det tillbaka till IKEA för att köpa typ 5 paket
värmeljus och sen måste vi in till Rusta för att köpa en ny och fungerande
adventsljusstake.

Det va nog det mesta vi skulle göra idag :P Har iallafall inget annat in-
planerat.

Längtar till den 12e och till den 19e =) Nu får veckorna gå fort.

Nu ska jag röka klart och sen sätta igång me städningen.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0