The Studio

Hahaha. Är så glad. Har alltid velat boka en tid för att
bli sminkad och få håret fixat och sen fotas men jag
har aldrig fått arslet ur vagnen men idag ringde dom
upp, tack vare att Malin hade bjudit in mig, så jag fick
en tid den 15/1 11.30. Fanns tider denna månad men
jag ville ha en tid lite längre fram. Måste bara fråga
Malin hur mycket korten kostar, vill ju köpa ett par
kort. Ska hur som helst bli jätte roligt =) Man fick
även ta me sig upp till 4 vänner så jag funderar på
att dra me mig Madde. Det va länge sen vi hittade
på nåt tillsammans och det kan va kul för henne
att bli uppfräschad nu när hon har blivit mamma,
då har man varken tid eller ork att tänka på
utseendet. Så jag hoppas att hon följer me =)

Har pratat me min älskade kusin i Skara också. Åh,
va jag saknar henne :( Vill att hon kommer hem nu
och får må bra. Att hon kommer bort från Johanna.
Hoppas att det löser sig me pengar så att hon kan
komma hem.

Sitter för övrigt och tittar på "notting hill". När den
är slut ska jag på toa och sen ta itu me disken. Blir
ingen middag ikväll, orkar inte ställa mig framför
spisen igen. Kanske bara steker några kyckling-
fileér me tsatsiki. Haha. Beror på hur hungrig jag
och pojken är när han kommer hem.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Madeleine

GUD VA DET LÅTER KUL!!! Men jag vet inte, är kameraskygg remember ..

2009-11-10 @ 18:01:16
URL: http://thebeautyofme.blogg.se/
Postat av: Melissa

jag skulle gärna förja med :D

2009-11-10 @ 18:08:08
Postat av: Rebecca

Madde: Jo, jag vet men det kanske släpper lite. Vill verkligen att du ska följa me =) Va evigheter sen vi gjorde nåt tillsammans och det kan bli ett trevligt avbrott från vardagen. Men tänk på saken iallafall :)



Melissa: Hoppas du är hemma då så att du kan följa me =)

2009-11-10 @ 19:15:09
URL: http://bekizzens.blogg.se/
Postat av: Madeleine

det ska jag absolut göra

2009-11-10 @ 22:29:31
URL: http://thebeautyofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0