Tired of everything

Är så jävla trött på allt i mitt lilla patetiska liv.
Testet imorse visade neg. Va väl inte direkt
förvånad men hade ju hoppats att det va en
liten knodd. Friade även till Patrik igår, fick
ett stort nej med orsak att han inte va
mogen för att gifta sig. Därför sitter jag fast
i ett meningslöst förhållande som bara står
stilla. Missförstå mig inte, jag älskar honom
djupt och innerligt. Han är det finaste jag har
och jag är livrädd att förlora honom. Därför
gör det så ont när han varken vill bilda familj
eller gifta sig med mig. Jag känner mig så
förödmjukad, känns som om hans känslor
för mig inte är äkta. Känns som om han bara
har mig som reserv tills han har hittat nån
bättre. Älskar man varann på riktigt så vill man
ju gå vidare i sitt förhållande, man vill ju gå
framåt och skapa en framtid med varann.
Men inte vi. Blir så jävla less på allt och
jag orkar inte ta mer skit nu. Det är bara massa
besvikelser.

Whatever....

Han skjutsade mig till Stuvsta imorse och jag
mötte upp Gläntan där. Vi tog tåget till t-centralen
och så gick vi till kulturhuset. Va ju på afrikansk
konsert där. Och det va jätte bra. Musiken va helt
underbar och man fick skratta rejält. Haha. Va toppen.
Resten av dagen va lugn. Gjorde äntligen min skapande
verksamhet och det gick jätte bra =) Strax innan jag
slutade så va det två killar i fyran som försökte bli
inlurade i en bil av en man. Snuten kom och massa
skit. Jävla äckelgubbe. Så vi va tvungna att ringa runt
till alla föräldrar och berätta att deras barn inte fick gå
hem ensam pga det inträffade. Tycker sånt där är jätte
otäckt. Usch.

Sitter själv hemma nu. Pojken har varit i stan hela dagen
och jobbat hos sin föräldrar så han är kvar där. Får väl se
när han dyker upp.

Gör inte så mycket, kollar på tv och fryser. Haha. Vill bara
ta ett varmt bad och äta nåt.

Imorrn är det min sista dag på Gläntan =( Fan, va jag kommer
sakna alla. Men men. Det är ju så.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Emily

Du är bara 23 än så länge så ta det lugnt. Allt behöver inte hända på en gång. Och du vet väl att om man bli besatt av att bli gravid så kan kroppen framkalla diverse symptom för att "ge tröst", släpp tankarna på giftermål och barn så löser det sig så småningom.

2009-11-19 @ 23:59:14
URL: http://lalared.blogg.se/
Postat av: Emily

Haha... Förlåt... 21 då.. då har du ännu mer tid på dig:)

2009-11-20 @ 12:46:26
URL: http://lalared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0