Tjabadabado =)

Sitter här alldeles proppmätt =) Haha. Blev bara lite
tortellini me ostsås till middag ikväll.

Idag har jag och pojken åkt omkring lite. Tog först
en tur till Skärholmen, va inne på panduro för att
köpa mer hobbyfärg, blev en svart och en grå,
kollade efter schabloner också men dom hade ju
inget =( Blev lite besviken men det är bara att kika
vidare. Sen va vi inne på Åhlens också, såg skitfina
gardiner och dukar in till sovrummet så där ska jag
önska mig presentkort av pojkens föräldrar till jul.

Mamma fick sig ett kort besök också, lämnade lite
tidningar och rester.

Till slut åkte vi upp till Visättra och moster =) Fikade
lite och pratade massa, hon fick även vår matta som
hon ska tvätta på Tisdag. Sen åkte vi hem.

Nu har vi som sagt precis ätit, ska snart ta ett bad och
sen packa min väska inför imorrn och ta fram kläder.

Kan inte fatta att plugget är slut på Torsdag =( Då
är det sista dagen me min UNDERBARA klass och min
FANTASTISKA lärare. Kommer nog blev en och annan
tår på Torsdag.

Ska kolla klart internet nu.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0