Träningsvärk =(

FAN, va jag har ont =( Benen värker och som om det inte
vore nog har jag träningsvärk i skinkorna!!!! Haha. Ni hörde
rätt, i skinkorna!!!! Lyckat eller vad? Känner mig som en jävla
gamling, allt som fattas nu är en käpp och en rullator. Kommer
ju knappt kunna gå imorrn :S

Ska snart ta dagens 3 bad/dusch. Haha.

Mina bröst har börjat ömma igen :( Och värken i nedre delen
av magen likaså. Funderar på att skippa utgången på fredag.
Kanske lika bra? Ska iallafall ringa och boka tid på fredag f.m.
Hoppas att jag får en tid fort så att jag får veta helt säkert va
som försigår i min förbaskade kropp. Hoppas så innerligt att det
kan va en liten envis knodd som gör allt för att inte bli upptäckt.

Nä, badet ropar =)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0