Twilight

Såg Twilight för första gången igår kväll och jag blev helt såld.
Den va så mycket mer än jag trodde. Jag kan erkänna att jag
har vissa fördomar mot vampyrfilmer, därför tog det så lång
innan jag såg den men jag är verkligen glad att ha sett den.
Så jävla underbar film, låg och tänkte på den långt efteråt.
Nu blir det New Moon SNART. Haha.

Idag ska man ju ut och handla mer julklappar =) Synd att det
är så trist väder, vill ju ha snö och kyla nu, inte regn och grått.
Då är det tur att vi ska va inomhus då :P

Och vid 15-tiden ska vi ju upp till moster för att bli klippta :)
Velar inför om jag ska klippa lugg eller bara få håret uppklippt
och topparna uppklippta :S Får se va det blir.

Ska väl ta och hoppa in i duschen snart och göra mig klar men
vill jag vill hinna vakna lite först. Sov till 10 idag :O Haha. Det
händer inte alltför ofta, kan jag säga. Men iofs gick vi inte och
lade oss förrän vid halv 2-2 inatt.

Nä, nu ska pojken få sätta sig här så hörs vi ikväll.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0