Vill bara fly

Hemifrån ett tag. Haha. Idag har jag och gubben slipat
lite väggar och jag säger bara en sak, aldrig igen. Fan
va mycket damm, ÖVERALLT! Nä, när det är dags för
att slipa igen tänker jag fasiken inte va hemma. Då
får gubben sköta sig själv. Men det blir väl såhär när
man renoverar. Längtar som fan tills vardagsrummet
blir klart, vilket jag hoppas blir i helgen :P Patrik har
även hunnit grundat en vägg.

Har vart hemma från praktiken idag, sov skitdåligt
inatt och magen värkte imorse så jag beslöt att va
hemma och bara ta det lugnt.

Förutom att ha fortsatt renoveringen har vi inte gjort
så mycket. Käkat och spelat Othello.

Nu sitter vi och kollar på "las vegas". Sen blir det unga
mödrar och efter det ett efterlängtat bad. Är så jävla
skitig och jag har damm i hela huvudet. Inte nice.

Imorrn är det praktik, måste påbörja planeringen av
en lek som jag ska hålla i på fredag. Tänkte köra "röda
vita rosen" me ungarna. Kommer nog bli jätte roligt om
jag är väl förberedd och har planerat noga. Leken i sig
är lätt att göra men det är just planeringen innan som
kan ta tid och va lite bökig.

Mensen är fortfarande borta. Haha. 24 dagar försenad.

Nu ska jag äta lite ost och kex =)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0