Vill Ha Helg NU!!!!

Det händer fasiken inte mycket i mitt liv nu för tiden =S
Haha. Är det tråkigt eller bara skönt? Skulle nog säga att
det är lite av varje.

Har fullt upp me praktiken på dagarna och när jag kommer
hem är jag trött. Då är det bara middag, tv och bad som
gäller.

Idag har det iallafall bara varit bra på praktiken. Följde
me ungarna på gympa, va roligt att sitta och titta på när
dom gjorde kullerbyttor. Haha. Sen har jag inte gjort så
mycket mer. Va me på ett ofrivilligt APT-möte. Haha.
Sen hade jag ett kort samtal me min handledare som ville
berömma mig =) Hihi.

Pojken hämtade mig och sen åkte vi till City gross och
handlade lite. Vi skulle egentligen åkt till Huddinge så
att pojken fick klippa sig men jag orkade inte så vi tar
det nog imorrn istället. Har ändå ett par ärenden där och
så.

Ska kollar på unga mödrar nu och sen bada. Det är ju
mina kvällsrutiner. Äta middag efter jag kommit hem från
praktiken, kolla på tv och unga mödrar, ta ett varmt bad,
kolla på tv, gå och lägga sig vid 21.00-21.30.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0