Weird

Blir galen på min förbannade mens. Fick ju den i Söndags morse
och i förrgår kväll tog den slut, dock hade jag brunaktiga flytningar
igår men det försvann också snabbt. I princip hade jag bara en dag
"vanlig" mens. Hahahahaha. Vad tusan är fel? Imorrn blir det att ringa
MVC för att boka tid för en undersökning.

Har precis badat me pojken min :) Va superskönt. Är så jävla slut och
jag har så jävla ont i fötterna.

Vi åkte till Huddinge i förmiddags och gick till banken, gick sen förbi Donken
där jag såg Jocke stå i kö, haha. Men vi gick aldrig in, tror inte att patrik ville
det. Så han ringde Putte och frågade va han gjorde och då va han,Nattli och
Niklas på väg till Skärholmen så då åkte vi dit.

Nattli skulle handla julklappar så vi följde efter henne och så tog vi en fika. Sen
blev det en tur till Mediamarkt och då köpte älsklingen en ny extern hårddisk och
en ny musmatta. Va så trött och irriterad vid det legat och ville bara därifrån.

Innan vi till slut åkte hem blev det en tripp till City gross för att köpa räkor och
ägg så att vi kunde fixa räkmackor till middag.

Nu ska jag klä på mig lite och sen ska jag lägga mig i älsklingens famn,
där Ceasar redan ligger och kurrar, och bara mysa.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0