Åh va jag längtar

Tills jag plussar. Hihi. Pojken längtar lika mycket, vilket känns så underbart.
Visade honom massa bilder på bebisar i 3D/4D och han blev helt faschinerad.
Jag sa till honom att vi bara kunde ta bas-paketet för 900 kr men han insisterade
på att ta guld-paketet för 1700 kr, då ingår 20-50 bilder på bebben (både i färg
och i svart/vitt, en ca 30 min lång film på bebben, fulländad UL-undersökning
och så va det nåt mer. Han är för underbar, min älskling. 

Hoppas verkligen att jag plussar nästa helg. Vore total lycka. Men om inte så
får vi fortsätta försöka. Jag vet att att vår tid kommer :)

Allt är verkligen helt underbart just nu. Kan inte fatta att pojken är lika glad
och ser fram emot en bebbe lika mycket som jag gör. 

Är bara så otroligt lycklig nu. 

Bara att vi kan prata om bebisar och planera tillsammans är ett stort steg åt
rätt håll.  

Anyway, ville bara skriva av mig lite och berätta om min lycka.

Nu är pojken på väg in till stan för att hämta bilen. Jag ska röka klart och sen
hoppa in i duschen så att jag är klar när han kommer hem :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0