Älskar Fredagar =)

Är det någon mer som tycker att fredagen är den bästa dagen på hela veckan?
Precis början av helgen och man vet att man får tillbringa varenda minut med
sin pojkvän/flickvän. Man behöver inte lägga sig tidigt för att man ska upp dagen
efter och jobba. Jag älskar verkligen Fredagar =)

Anyway, Fredag idag då =)

Pojken är på jobbet och sliter och jag sitter i soffan och kollar på tv. Finns ju inget
att se så jag ska nog sätta på Dirty dancing 2, blev ingen film igår.

Ska möta upp pojken i Fruängen när han har slutat för vi ska handla lite inför ikväll
och inför imorrn kväll. Vill köpa lösgodis men dom har inget bra i Fruängen men får
se va jag hittar.

Pojken överasskade mig rejält igår kväll. Jag vet att han va på banken och tog lån
och han fick det beviljat =) Säger inte hur mycket, det behöver ni inte veta. Men
efter mycket om och men så sa han att han ska köpa material så att han kan börja
renovera lägenheten. Gissa om jag tappade hakan??? Haha. Så äntligen ska vi få
ordning på vår lilla lya. Äntligen kommer fondväggen på plats. Är så himla glad.

Och så fort bilen är klar ska vi till IKEA och köpa lite hyllor,korgar och blommor =)




Är på riktigt bra humör =)

Ha en riktigt härlig Fredag och helg =)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0