Ännu ett inlägg

Nu har jag duschat och gjort mig ordning. Väntar bara på att klockan ska ticka iväg
och bli strax efter 4 så att jag får åka och möta upp gubben i Liljeholmen.

Min lärare ringde också och sa att jag skulle på möte idag me skolan halv 4, jag sa
ja och lade på. Höll på att packa min väska och busskortet. Som jag inte hittar
nånstans. Suck. Så jag fick skicka ett sms till min lärare och förklarade läget. Sen
hittade jag en remsa :) Woohoo. Haha. Men då va det för sent. Men men. Kan hur
som helst möta upp pojken och det är huvudsaken.

Är glad att jag har hittat en jätte fin vinterjacka på Lindex i stora storlekar iallafall.
Visserligen kostar den 900 spänn men det är jag mer än villig att lägga ut för
annars hittar jag aldrig en jacka. Hoppas bara att det finns några kvar :S

För tillfället sitter jag och snackar me Madde på msn och kolla på Jims värld.
Väntar på att Smallville ska börja. Dom har bytt tid :( Haha.

Har inte lyft ett finger idag, har skitdåligt samvete :( Ser för jäkligt ut och jag hatar
att Patrik måste komma hem till den här röran. Imorrn, om jag inte ska på ett nytt
möte, ska jag iallafall städa.

Nu ska jag hälla upp ett glas multivitamin-juice och äta lite kakor *mums*

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0